Hemma..

Har inte skrivit på ett tag men har inte varit hemma. Kom hem från Öland i Lördags och efter det har jag varit i Hållsta tills i förregår då jag sov hemma en natt och igår åkte jag & karolina till Sala. Var jätte trevligt där borta med underbara människor. Stannade där över natten och kom hem till Eskilstuna runt klockan två idag. Hade inte ätit frukost så vi käkade på Eriksson, super smarrigt! Sen åkte karolina hem och jag träffade Jennie & Amanda så vi satte oss och fikade på Waynés och snackade massor med skit, underbart att träffa er <3 raj for life alltså <3<3<3 Just nu sitter jag här hemma och lyssnar på musik. Ska väl strax duscha tror jag.. Ikväll händer inget speciellt ska bara vara hemma och ta det lugnt för en gångs skull, har inte gjort det på mer än 3 veckor så man kan ju säga att man ligger efter med sömnen iallafall.. (a) hehe. Och imorgon ska vi fira Kari för han har fyllt 50 år igår och då blir vi väl runt 60pers med poolparty och allt, kommer nog bli en lyckad kväll tror jag!! Nu ska jag ta och avsluta det här inlägget men en sak som jag ska försöka hålla är att jag ska skriva lite oftare nu när jag väl är hemma igen. Skriver kanske imorgon annars på Söndag, vet inte riktigt hur sent det blir imorgon.

Love Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!