grattis!

Grattis Jennie & Linn <3 Hoppas ni får en underbar dag även fast jag inte är hemma och kan fira er. Amanda och jag tänkte fira Jennie när hon kommit hem från Värmland istället, hoppas det blir bra så. :) Ni betyder massor Flickor! <3

Igår kväll sov jag hos Sara. Vi gjorde inte så mycket, spelade biljard och lite sånt där bara :) Somnade runt halv fyra och vaknade lite innan tio för att Linda väckte oss =/ suck! inte vaknat så tidigt på flera veckor!! Fick skjuts hem vid elva och nu sitter jag här & lyssnar på thinking drinking parade :) Sök på Myspace och lyssna vettja! Blir väl till att packa snart för att dra till huvudstaden en natt för att imorgon ta båten över till Finland där vi ska hälsa på våra vänner från Australien som är på besök hos Tiinas familj. Stannar där tills Onsdag och tar då båten hem och är inte hemma förrän på Torsdag. Ska höra med Karolina om hon kommer följa med eller inte, om hon inte kan ska jag försöka dra med mig Martin om det nu funkar.. Inte roligt alls att åka iväg själv med mamma & pär bara.. Får se hur det blir! Hoppas jag inte blir missnöjd bara.. Då hade jag lika gärna kunnat åkt till Öland och sett Brolle på Viktoria dagen på Måndag. Nej, nu måste jag packa så vi hinner med tåget senare. Ha det så underbart här hemma så hörs vi på Torsdag säkert.

Becka.



Kommentarer
Postat av: Jen

tack gumman! det kommer bli riktigt bra :)<3

2008-07-15 @ 00:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!