Dagen/Kvällen

Mina ögon är fortfarande fucked up och jag blir så jävla irriterad på dem! Kliar som vet inte vad & helt röda... Ska kolla upp det imorgon om det inte har blivit bättre. Idag var jag på stan med Karolina, åt på donken och fick en leksak! skit stolt över den alltså, Karolina & Jag kommer bli kända en vacker dag alltså! haha. Sen gick vi till mammas jobb och drack Capuccino och såg en as snygg kille som gick förbi ;) hehe. Sen tog vi en promenad hem med mamma när hon slutat jobbet. Satt ett tag vid datorn och senare på kvällen gick vi för att köpa godis till filmen. Gick på 69 spänn ;) Man kan iallafall säga att det kommer räcka!!! Nej, nu ska vi börja kolla på filmen annars lär vi inte orka göra det som vanligt. Det blir först The Happening & sen Dark Water om vi orkar. Ha det bäst!

Becka




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!