Skolan + lite annat.

Skolan idag! Den var helt soft faktiskt. Fast jag var trött hela dagen! Fast inte så konstigt eftersom vi gick från kl. 8 till 15.00... Men roligt att träffa alla igen :) <3

Efter skolan så fick jag skjuts av Julias mamma ner till stan och träffade Karolina <3 Vi gick till American Pizza och åt. Jag skulle beställa och då frågade hon i kassan vad vi skulle ha för storlek på drickan då sa jag; Jag tar en medium. Sen tittade jag på Karro och då sa hon tyst: jag också. Då sa jag till hon i kassan: Karro också! haha liksom ofta hon känner karro? Men nu vet hon iallafall att hon heter så ! :D Smarta Jag! (Y) Eller inte.. Skämmigt var det iallafall. Men vi fick något att skratta åt. Sen så kom David och beställde fel pizza haha. Han skulle ha en Taco men han beställde tydligen en Kebab. Han fick bearnaisesås till och vi tyckte det lät lite konstigt med det till en tacopizza liksom? Sen så kom pizzan och jag och karro bara: Det där är ju inte Taco. Han bara: Är det inte Taco? Vi bara: nej. Han bara: det var ju det jag skulle ha hela tiden! haha. Jaja det var lite om turen på American.

Sen gick jag och Karolina till pappas jobb. Jag har fått en ny dataskärm eftersom min var sååååå mörk!!! Men nu är den jag har större + ljusare :D Nu sitter jag och Karolina här framför datorn och latar oss. Hon ska hem vid ca halv tio då Marita slutar. Förresten, Karolina älskar doften av tegel !!! HAHA nu vet ni det.. Och sen så älskade hon grus när hon var liten och hon bara: gjorde du också det? och sen helt glad. Men knappast? Ofta man älskar grus liksom? Hon är konstig :) <3 Och nu sitter hon och äter Hockeypulver som hon säger är som sand..? Och sen säger hon gott lite då och då för sig själv! haha trögnöten <3 Nu ska jag också smaka lite sand och gå och lukta på tegelväggen i trapphuset.

Heipa.



Kommentarer
Postat av: jennie

haha sjukt slut ,bäst!

2008-01-08 @ 18:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!