Äntligen!

Äntligen funkar det för mig att skriva blogg igen :D Skriver lite om dagarna jag inte kunnat skriva om :)

Tisdag:
Jag hade ont i huvudet på Måndags kvällen sen när jag vaknade hade jag fortfarande ont och kändes som jag hade feber så jag stannade hemma från skolan. Satt vid datorn och sov. haha. På kvällen var det Mexikanskafton på hotellet så jag, Karolina och Marita åkte dit och åt. Mamma jobbade under kvällen så. Sen när vi hade ätit Tacos, efterrätt m.m så gick jag och Karro till Eskil för Martin hade varit på någon frisörgrej så de skulle visa upp sig där. Det blev jätte bra :) Sen åkte jag hem bara och gjorde ingenting.

Onsdag:
Skola idag. Först kom jag och Jennie tidigt, en kvart innan ungefär, för vi skulle hinna ordna till idrotten som vi trodde att vi skulle ha. Sen säger TK att det är Fredrik och Björn som skulle ha. Då vart jag och jennie helt besvikna och allt, det skulle ju fan bli bäst våran lektion! Jag bytte om till mina vanliga kläder igen eftersom jag inte skulle vara med för skolsköterskan, då undrade han varför jag inte skulle vara med och allt. Dagen var iallafall jobbig och tråkig. =/ Aja, det var lite kul på slutet av dagen iallafall. Efter skolan åkte jag hem och  bytte om till ridkläder innan jag satte mig på moppen och åkte ut till Aida. Hon fyllde 11 år :) <3 Var där ute i 4 timmar ungefär. Mys. Tömkörde och lite sånt :) Gick bara bra. Hon var samlad och fin <3 Åkte hem och där hände ingenting.

Idag:
Först skolan. Förlåt Frida <3 :( Det var inte meningen, lovar <3<3 Vi bakade bullar på hemkunskapen. De blev super goda!!! :D Super Smarrigt! Det var vanlig bulldeg med vaniljkräm i. Ska göra det någon gång hemma också :) Hände annars inte så mycket i skolan. Kom precis hem från elevensval (stallet). Det var en som ramlade av, vi hade hoppning, och då fick jag byta häst med henne. Först hoppade jag Oscar och fick byta till Korall. Hann typ ingenting för de andra fattade typ ingenting. haha, sämst grupp! Hoppas ingen i den gruppen läser det här bara haha (a) Får se vad som händer ikväll. Kom gärna med förslag :) Finns alltid på mobilen! <3

Love Becka.



Kommentarer
Postat av: amanda

vem ramlade av ,?

2008-01-31 @ 19:53:54
Postat av: Becka (jag)

haha, du vet Rebecca! På Korall. Hon var hur dålig som hellst. Hon frågade stina minst 8 gånger hur vi skulle rida. Stina blev typ arg på henne. Skit kul! haha :P

2008-01-31 @ 20:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!