7 Januari.

Hejsan Svejsan :)

Idag blir det hemfärd!! Imorgon börjar skolan igen. Suck asså :( Men det är bara en termin kvar nu sen slipper man skiten.. Då får man iallafall välja en linjen man är intresserad av! :) Fast en sak är negativt med det.. 9B :( <3 Fan asså :( Men Men skriver inte om det nu, då blir jag bara ledsen... 

Igår:
Sov över hos farmor och farfar och på dagen åkte vi och bowlade som jag skrivit att vi skulle. Först så kändes det helt konstigt men det gick helt okej faktiskt :) Vann över My iallafall :D haha. Men det var hon och jag som spelade på en bana och sen var det Pappa, Farmor och Annika på en. Farmor fick några strike:ar ändå, fast hon inte spelat på över fem år :) du är duktig du farmor haha :D Sen åkte vi hem hit till Pappa och åt mat som vi köpt från borggrillen. Smarrigt Smarrigt! Sen tittade vi på Andra Avenyn <3, sen Bortspolad<3 och sen Brokeback Mountain :) Sen var det att sova. Men som vanligt låg jag och läste i tre timmar (a) haha.

Nu orkar jag inte skriva mer. Kommer mer imorgon efter skolan tror jag.

Love Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!