5 Januari.

Hello Everybody! :)

Igår:
Pappa väckte mig för jag skulle iväg till Kalmar med My, Zeta, Anneli och Alice. Vi kom fram till Kalmar runt halv tolv tiden och började gå i lite affärer. My hittade massor av saker och likaså Alice... Herregud vad de köpte saker!!! I varje affär nästan tror jag till och  med haha! :D Ska jag berätta en sak!!! Bli inte förvånade! Jag hittade.........  INGENTING! haha, ovanligt va? (a) Men då sparade jag lite pengar iallafall! :) Efter Kalmar följde jag och My med till Byxelkrok hem till Alice och sov över där. Det var roligt :)

Idag:
Fick sova till 11 idag :D Wieeee,  Tur att My var med annars skulle Alice väckt mig tidigare. Jag gick upp och åt frukost och tog sedan på mig termobyxor och sånt där varmt.. Usch för sånt haha. Sen åkte vi till skogen och hittade en backe och åkte pulka :D Det var ett tag sen! Roligt var det ska jag säga er haha! Och kall blev jag då inte. Sprang som dårar hela tiden. Hade tävlingar! Och jag och Anneli vann första gången men sen andra gången så ramlade jag över Skorpan (deras hund) och låg kvar där i snön och skrattade, sen såg jag inget heller för mössan vara för mina ögon! :D Det kommer kort från dagen på min bilddagbok som vanligt sedan! Nu sitter jag hemma hos farmor och farfar, har precis ätit mat och är mätt och belåten. :) Ska väl gå och vara lite social nu. Nytt inlägg imorgon eller på måndag!

Love.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!