3 dagars blogg :)

Börjar med fredag då:
OTURSDAG!!!!
Alltså seriöst? Fan vilken otur jag haft idag, först så åkte jag till skolan och då ramlade jag med moppen på grus så mina byxor gick sönder och moppen blev helt repig och så. Då var jag tvungen att åka hem och byta om, då kom jag försent till skolan. I skolan så har jag för mig att jag gjorde illa mig eller något men annars var den rätt lung. Sen kom jag hem, satte mig vid datorn och skulle snurra ett varv på stolen och då håller jag på att ramla av? haha. Efter det kom Karolina och då hände ingenting. Jag åkte till stallet och red Brandy. Vi hade markarbete och det gick super!!! :) Verkligen super bra. Karolina sov över här och vi satt vid datorn och kollade på film. Filmen hette: This Is England. Den var faktiskt bra. Se den :)

Lördag:
Vaknade ca kl 12.30 för att Karolina skulle iväg till Laxå och hälsa på sin farmor och farfar. Vi åt frukost och fixade oss och allt sånt där. När Karro hade åkt iväg så drog jag, mamma och pär till Västerås. Vi skulle på Megamarkt och Hööks, men vi kom iväg så sent så det blev bara Megamarkt. Hittade världens skönaste massagestol där!! Åååh, vill ha den nu :( rip asså. Den masserade på punkterna där jag hade ont. Super skönt!! Sen åkte jag hem och hämtade Jennie och Amanda och vi drog till Martin. Niklas kom dit lite senare också. Vi sjöng SingStar och spelade GuitarHero! Fan vad jag ägde på båda två. Ska fan köpa Playstation och guitarhero. Så jävla kul alltså!!!! <3<3<3 Sen låg vi och snackade lite och så + att jennie gjorde ett stort jävla sugmärke på mig!!! haha. :) Amanda drog hem vid tolv för hon hade match, men jennie, niklas och jag sov över där. Vi bastade på natten och allt haha. Mysigt :) Somnade väl runt 4-5 där i mellan.

Söndag:
Vaknade hos Martin vid halv elva för jag hade ställt klockan då. Men stängde av den och somnade om till kl. 11 eller något sånt. Alla var helt sega. Inte så konstigt kanske men ändå. Vi plockade undan lite och drog oss hemåt. När jag kom hem så åt jag lite frukost innan jag drog ut till Aida. Var hos henne i ca 3,5 timmar och red ut i ca 1,5 timme :) Galopperade i skogen och gick upp och ner i backar. Hon var superbäst <3 Mys var det ! <3 Red typ runt hela Vallby/Grundy. haha. Sen åkte Wanda också, en häst mindre där ute :( Men Men. Jag har ju mitt hjärta kvar så jag ska vara glad :) <3 Snart är det tv som gäller och sen blir det duschen. Not so much more to write..

Love Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!