28 Januari.

Im Back!! :)

Orkar inte skriva om helgen, blir bara jobbigt för er att läsa haha ;) Nej, men har varit med Karolina hela helgen + Jennie i lördags. <3 Nu orkar jag inte skriva mer om helgen! haha.

Today:
Vaknade vid klockan sju och ser Karolina ligga kvar i sängen och får fortsätta sova. Då ville man verkligen krypa ner under täcket igen och somna om, men det var skola och skulle haft en idrottslektion idag i skolan så var typ tvungen att gå.. Men självklart var TK borta så vi fick vikarie, fast vi hade jätte roligt på idrotten och hittade på ramsor, eller jag lyssnade bara men haha, jag och jennie sov typ <3. Jag var inte med på Idrotten för jag var med knäna hos skolsyster och hon sa att jag inte ska anstränga mitt knä och inte vara med på idrotten den här veckan. Har jätte ont i knäna fortfarande =/ Undra vad det kan vara... Det är säkert inget men ändå! Annars var det typ inga lektioner alls idag i skolan, hade ingen Sv/So för Tessan var borta, så vi hade ca 2 timmar lunch rast, super skönt!! :) Var borta oftare tessan ;D haha.

Slutade 13.40 och jag åkte hem hit och var med Karolina ett tag, vi åt mat och så, sen åkte hon hem vid klockan fyra. Nu på kvällen har jag typ bara pluggat och gjort Sv/So saken. Skriver om Mordet på Abraham Lincoln... Suck! Men man är ju tvungen =/ Bara en termin kvar nu så. Och föresten, ska göra lite reklam! Amanda har börjat skriva blogg igen! Amandaaman.blogg.se läs! Så, nu har jag sagt det också. FAN ! Klockan är kvart över åtta!!!! FAN FAN FAN! Andra Avenyn har börjat! Helvete också! =( Får väl se det på datorn. Ska kolla nu direkt tror jag så jag inte glömmer bort!! Ha det bäst!

Becka.



Kommentarer
Postat av: amanda

haha danke schööööön ;)

2008-01-29 @ 17:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!