25 Januari!

Mandarinkrig!!!!!
Dagens höjdpunkt! Hade rast och vi kastade mandarinklyftor på varandra!! haha, jag jagade frida med en och hon bara sprang till andra korridoren och ställde sig i fönstet och vinkade? wtf liksom? Hon är rolig hon :) Sen jagade jag Amanda också och fan vad hon skrek! haha. Det var skit kul <3 Men sen sa lärarna till oss och då var vi tvungna att sluta :( fan. Men det var kul så länge det varade!!! :D

Hade engelskaprov idag, det gick faktiskt bra :) Får se hur det väl gick sen när jag får tillbaka provet men just nu känns det helt okej faktiskt. På No:n på morgonen slog jag i knät i bordet och fan vad ont det gjorde :( Har bandage på benet nu för att få stöd. Ska tillbaka till skolsyster på måndag för att se om det blivit bättre, för det gör ont även fast man knappt nuddar.. Sen inatt så strålade det ut från knät och gjorde jätte ont :/ Hoppas det blir bättre! På b-språket hade jag och jennie roligt som vanligt :) <3 Alltid vi hjärtat!!

Ikväll händer inte så mycket, ridning först och sen blir det väl bara hemma kväll. Skönt efter veckan att bara ta det lugnt... Skriver kanske lite senare!

Heipa. <3



Kommentarer
Postat av: jennie

alltid vi ,såklart:)

2008-01-25 @ 16:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!