24 Januari.

Torsdag! En dag kvar till helg :) Skönt. Veckorna går såååå fort! Roligt, men samtidigt inte. Vi kommer närmare och närmare slutet av 9b. Aldrig mer våran klass tillsammans på klassresor eller någonting. Jag kommer jämföra allt med er och ingen kommer någonsin kunna slå oss tillsammans <3 På klassresor kommer jag tänka att det är med er jag är med och sedan kommer jag vakna upp till verkligheten och se en helt annan klass. :( <3 Finns inga ord som beskriver hur mycket jag kommer sakna er!! Alla minnen vi har skapat under 10 års tid ska plötsligt få ett slut... 9b <3 Kommer aldrig glömma er klassen <333

Skolan idag var rätt tråkig faktiskt. Kanske för att en viss jennie inte var i skolan? :( Det var inget flum alls idag. Men man kan ju inte ha roligt varje dag som det heter, men det har vi nästan! :D Soffan fick vi inte idag heller på lunchen, fick sitta vid skåpen?! Vad fan är det här, det är vi som är nior!! Imorgon blir det stryk om de inte flyttar sig så vi får den! haha. Fick förresten VG på matteprovet! *stolt* :) Alla rätt på G delen och sen på VG delen så fick jag 12 poäng av 16 :) Wieee! Kanske kan höja mig i matte ändå!!! "Efter" skolan åkte jag till stallet och hade elevensval. Fick rida Oscar ;) Missuppfatta mig inte! haha. Alltså, min grupp suger. haha, men ärligt! Först skrittade vi ut runt hagarna och sen gick vi in i ridhuset och red lite där. Vi skulle rida skänkelvikningar och eftersom stina hatar mig, nej då, så fick jag visa hur man gjorde. Man är ju bäst så ;) Oscar var jätte fin, lite spänd i skänkelvikningarna bara men annars så var han rätt avslappnad faktiskt! :D Stina sa att jag red han jätte bra och så :) Nu sitter jag här hemma och har precis pluggat lite engelska =/ Har prov imorgon. Tränat in 63 glosor i hjärnan, inte illa inte!! Ska väl läsa igenom texterna lite och sen träna lite verb m.m! Önska mig lycka till tomorrow!!

Love Becka.



Kommentarer
Postat av: jennie

lycka till gumman.
men dåså om det var tråkigt ,gör det inget att ja inte var där (a)
usch ,vill inte att dagarna ska gå så fort :( fan säker sommarlov imorgon ,lovar' vafan liksom ? hata nian. älska er

2008-01-24 @ 18:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!