21-23 Januari.

Dags att skriva lite blogg igen! :)

Börjar med Måndag:
Kom till skolan och upptäckte att inte Jennie var där. :( Ringde och väckte henne men hon kom ändå inte till skolan. Hände inte så mycket men den var rolig :) Roligt på rasterna som vanligt <3 9b, ni är underbara!!! Åkte hem och satte mig vid datorn som vanligt, sen vid sex åkte jag och mamma ut till Nyby Torshälla för att lyssna på information om hästgymnasiet. :) Det låter fortfarande super bra och ska söka det :D Vi var där ute i ca 2,5 timmar. Träffade Sara, Emmy, Jossan, Sabina och Ella där ute :) Längtar tills gymnasiet börjar nu!!!

Tisdag:
Hade ont i huvudet på Måndagskvällen och på morgonen när jag vaknade så jag var hemma från skolan. Ställde klockan på kl. 10:00 för att se om jag mådde bättre, vilket jag gjorde! Gick upp och fixade mig och drog till skolan. Nu var jennie tillbaka :) Samma flum som vanligt på raster och allt <3 När skolan var slut gick jag hem, sen hämtade mamma mig vid kvart över fyra ungefär och vi åkte till stan. Gick där i ca 2 timmar om inte mer, suck! Hatar verkligen att testa jeans, så jobbigt :( Och såklart så hittade jag absolut ingenting. Förstår inte... Sen åkte vi hem och gjorde ingenting alls. Tiden går så jävla fort på kvällarna, =/

Onsdag:
Skolan idag :D Hade super kul!!! Alla var helt glada och allt :) <3 Idrotten var rolig också haha, Viktor och Simon hade den, spelade bandy med en handboll! Låter kanske lite konstigt, det var det ju förstås, lite annorlunda och så :) TK gav dem IG ?! Jag förstår inte, och på måndag ska jag och jennie hålla lektion, får se hur det går!! Men vi är ju bäst så det kommer såklart funka ;) Syslöjden var ju bäst today <3 Jag och Frida hade roligt vi ;) Någon som ska med till stan om två timmar då klockan är 18.00 ? HAHA!  Undra vem det var..? Snart är det väl dags att plugga lite Engelska sen får vi se om jag ska iväg och kolla lägenhet med mamma :) Skriver kanske lite ikväll, får se!

Heipa.



Kommentarer
Postat av: jennie

jaså du längtar du :((
haha ofta det kommer bli bra ? vi kommer säkert också få ig ^
men åh tk är störd överallt ,orka han!
love you sweet heart

2008-01-23 @ 17:18:01
Postat av: Becka (jag)

men gumman, Jag vill såklart inte lämna er, men ska bli roligt att komma till något nytt. Du har själv sagt det för ett tag sen! Nej våran blir bäst, lovar :) Älskar dig mest babe

2008-01-23 @ 18:17:01
Postat av: jennie

ja det är klart det ska bli ,hehe jo jag kom på det! men inget slår våran vänskap! hoppas det :) love you

2008-01-23 @ 20:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!