2-3 Januari.

Hello! Skriver lite om gårdagen först och sen om idag! :)

Igår:
Somnade inte förrän kl. 05.30 ungefär och gick upp kl. 10.00 för att My skulle till tandläkaren och borra. Stackaren, men egentligen är det inte så farligt nästan roligt faktiskt haha! Sen så åkte vi till badhuset direkt och var där mellan 11 - 16 ungefär. Alice, Zeta, Pappa, My och jag! :) Efter det åkte vi hem och sen tror jag inte vi gjorde så mycket igår... hm, spelade spel gjorde vi nog :) Sen var jag skit trött och gick och la mig kl. 21.30 men låg vaken i ca två timmar och läste haha, alltid jag :D Det var lite om igår...

Idag:
Idag vaknade jag av att Lotta kom. Hon hade med sig Spana och Soja, två hundar, och annika väckte mig med dem. Men jag var typ vaken innan men ändå! Sen så satt jag hemma och tittade på filmen systrar i jeans och efter det var jag tvungen att fixa mig då vi skulle på bowling. Annika tävlade. Det var någon slags cup. Det började kl. 14.00 och höll på till kl. 20.45!!!! Det var lite tråkigt ibland men finalen var spännande! :D Annika åkte dock ut efter andra matchen... Kom hem för ett tag sen och nu sitter jag här vid datorn och ska snart lägga ut lite nya bilder på bilddagboken! Min bdb finns i tidigare inlägg. Det var lite för idag! Hörs kanske imorgon då jag är i Byxelkrok hos Alice. Ska först till Kalmar och shoppa lite! :D

Heipa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!