17 Januari

Folket, här är jag! :D

Lite om igår:
vafan.. Vad gör jag om dagarna egentligen.. hm juste :) Först skola då. Sen kom Karolina till skolan och hon och jag åkte till Mormor och Morfar för hon skulle fixa sig och så, hon skulle bli fotograferad :) Sen åkte jag hem och pluggade i ca 2 timmar! *stolt.* Efter det följde jag med Amanda och Jennie och kollade på basket. 92:or mot 93:or haha. 92:or killarna vann såklart :) Jag åkte hem och pluggade återigen i ca 1,5 timmar eller något sånt. Jag är så duktig jag. Skulle nämligen träna till matteprovet jag hade idag. Mer om det sen. På kvällen var det tankar om avslutningen :'( <3 Ni är bäst 9b <3

Idag:
Hade hemkunskap på morgonen och vi lagade fyra olika sorters rätter. Det var från olika slags länder, Super smarrigt var det iallafall :) Åt massor haha. Sen var det matteprov och det gick helt okej faktiskt. Gjorde allt iallafall, men sen vet man ju aldrig om jag räknade rätt, men jag försökte!! Jag åkte till stallet sen på Elevensval och hade teori och det var om foder igen som vi läst om i tre år nu på elevensval haha. Då kan jag det sen iallafall. Jag åkte hem och bytte om och drog till Friskis och Svettis med Jossan och Karolina. Det är så skönt att bli svettig, då känner man att man gjort något nyttigt och bra iallafall! Vi ska köpa kort nästa vecka, snacka om vem som kommer vara stammis där? haha :D Ikväll blir det väl inget speciellt, datorn och så bara. Och såklart Tetris ikväll!!! ALLTID! <3 Beroende av spelet. Man blir faktiskt det, jag lovar. Nej, nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen, Ha det bäst!

Heipa.




Kommentarer
Postat av: amanda

vad bra att du åkte dit iaf ? :)

2008-01-17 @ 19:35:35
Postat av: jennie

puss på svett

2008-01-17 @ 21:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!