15 Januari.

Hello Out There! :)
Tänkte skriva lite blogg nu! Blir väl inte så intressant då det inte hänt så mycket men ändå!!
börjar med det som hände igår.

Igår:
Igår.. Hm, vad hände? Skola som vanligt. Gjorde inte så mycket så var en rätt så slapp dag! Kul att träffa alla som vanligt :) <3 Det hände nog inget speciellt i skolan, eller? Sen efter skolan åkte jag till Stan. Klippte mig och så :) Blev helt okej faktiskt :D För en gångs skull blev jag inte besviken och ledsen iallafall haha! Sen gick jag till mammas jobb och var där ett tag innan vi åkte hem. Jag gjorde klart mitt tal och satt här vid datorn på kvällen. Hände inte mycket alls igår. Rätt skönt ändå. :)

Idag:
Skola igen. Rätt seg dag. Men ändå gjorde vi ingenting. Egentligen.. Vad gör vi på lektionerna? Vi kan ju inte bara sitta..? Men jag tycker inte vi gör något haha! Vi höll tal och så på Sv/So:n. Ja, det gick ju som det gick! :( Kunde talet utantill och allt, men ändå gick det åt helvete :( Åååh. Men jag fick iallafall G++++++++++ som tessan sa haha. Men om jag inte skulle varit tvungen att kolla lite på pappret jag hade med mig då och då så skulle jag fått VG, hon tyckte innehållet och så var jätte bra iallafall. Hade ont i magen hela dagen i skolan, var lite jobbigt :( Men stannade såklart kvar för mina älsklingars skull :) <3 Ni är Allt ska ni veta! <3 Måste plugga lite matte idag också, har prov på Torsdag! Suck! Men det kommer nog gå rätt bra :D För vi gick igenom allt man skulle kunna idag på lektionen och jag kunde allt och Marie sa att jag inte behöver vara orolig eftersom jag hade rätt på allt jag sa och så :) Äntligen kanske jag kan få ett VG :D Men vi får väl se, ska inte säga för mycket nu! haha. Orka skriva mer..

Love Becka.




Kommentarer
Postat av: jennie

du är allt!

2008-01-15 @ 20:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!