13 Januari.

Åkte aldrig till Karolina i Fredags. Var trött efter veckan och behövde bara vara hemma och ta det lungt. Så det hände inte så mycket, satt vid datorn hela kvällen typ :)

Lördag:
Sov till klockan ett och vaknade av att det ringde har jag för mig. När jag hade vaknat gick jag upp, hoppade in i duschen och åt frukost. Sen efter jag var klar med det kom Karolina nästan på en gång. :) Vi satte oss vid datorn som vanligt haha och satt här ett tag. Sen fixade jag Karro och hon fixade mig. Eller? Fixade hon verkligen mig haha! <3 Nej, det var typ jag som fick göra det på mig själv. Karro fixade bara med kajalen. Sen satt vi vid varsin dator och var vakna till klockan halv sju - sju någon gång där. Vi var inte ett dugg trötta heller liksom? Tog massor av kort som kommer ut på bilddagboken. Idag :D Wieee! Det var lite om igår.

Idag:
Vaknade klockan ett av att telefonen ringde idag igen!!! Sen gick jag upp och gjorde det vanliga. :) Jag och Karro satt vid datorn ett tag och sen tittade vi på tv och så. Sen blev klockan halv fyra och vi åkte ut till Ekeby för att hämta Andrea som hade ridit där ute sen åkte vi till Aida och var där. Vi hann inte vara där så länge för jag skulle hem till klockan sju för att se tv. Hann precis hem. Aida är så jävla smutsig nu för tiden... Sitter som sten och jag får fan damp på henne. :) Sen är hon ful på vintern haha, men hon är det! Nu sitter jag här och har precis duschat och ska väl snart ta och stänga ner datorn och lägga mig i sängen.. Imorgon är det klippning btw :) Hoppas det blir bra!

Ha det bäst! Heipa.



Kommentarer
Postat av: jennie

haha här är man snäll :)

2008-01-14 @ 07:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!