11 Januari.

Hej alla blogglovers! Jag kom precis ut ur duschen och där hittade jag lite ludd i min navel, igen! Haha skojja bara!! Hörde det på radion idag och då skrev jag det här haha.

Idag var jag trött i början i skolan men sen de sista lektionerna blev jag och Jennie lite flummiga haha. (a) <3 Blev utslängda från lektionen och så. Sen så pekade jag åt ett håll när vi satt i soffan och då råkade Jennie knuffa till mig och då råkade jag peta Stana i rumpan!! Hui haha. Skoldagen var helt okej faktiskt, skönt med helg nu iallafall :) Ikväll så blir det ridning men bara en lektion i veckan den här terminen för ska ta privat lektioner sen istället. Sen efter ridningen ska jag nog ut till Hållsta och sova över där ute! :) Får se vad som händer där ute ikväll, det kommer i bloggen iallafall imorgon, eller kanske redan ikväll, vem vet? haha.

Fan asså vet inte vad jag ska skriva om på Sv/So:n.. Nästan alla har kommit långt och jag har inte änns börjat skriva.. Ska hålla tal om det på måndag. Men asså det är såå svårt att komma på något att skriva om ju!!!! Får se vad det blir.. Säkert en fördom eller något sånt som alla skrivit om, det kanske är lättast.. Får försöka komma på något! Nu ska jag sluta skriva. Ha det bäst <3

Love Becka.




Kommentarer
Postat av: jennie

haha mjo det stämmer ju rätt ,annars så fick du hets för att hon stog med rumpan mot dig och eftersom du var så flum så peta du upp fingret i hennes arsle ;D

2008-01-11 @ 17:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!