10 Januari.

Fyfan vilket jävla väder!!! Snöstorm typ! Men ändå inte snö.. Det är blandat. Bara jobbigt med sånt! Usch och fy!!! Kallt är det också. När jag kom in nyss så var händerna isbitar, gjorde skit ont så jag tog på mig ett par vantar här hemma och gick runt ett tag i dem. :) Nu sitter jag här vid datorn och har precis ätit en varm bulle och druckit varmchoklad! Smarrigt ;D

Idag i skolan var det rätt chill. Började 10.15 så fick sovmorgon och sen så var det lunch typ direkt och sen bara en lektion till sen var det slut. Slutade vid ett ungefär! Skönt :) Måste bara säga en sak.. Tycker synd om Elin faktiskt <3 Hon liksom? Nej.. :(

Igår så var jag först i skolan, hände inte så mycket.. Eller jo förresten! Jag tappade bort mina nycklar, klant som jag är! Jag letade och letade och fick typ panik :( Men sen hade Tessan fått in dem av någon. Tack den som hittade nycklarna <3 Sen åkte jag till stan och träffade Karolina. Bokade tid för klippning så ska klippa mig på måndag, ska inte färga håret då, men kommentera gärna vad jag ska göra för något, antingen ska jag slinga ljusare eller ska jag färga det mörkare..? Sen tog vi bussen hem till Karro och där lagade jag mat till Martin och Karolina. Karolina vart helt imponerad över hur jag kunde få äggen hela haha. Sen satt vi vid datorn och lagade kladdkaka innan jag åkte hem. Det var smaskens. <3
När jag kom hem kollade jag på GrammisGalan och satt vid datorn som vanligt haha.  Idag blir det att bara vara hemma och ta det lungt. :) Hörs Imorgon!

Love.



Kommentarer
Postat av: amanda

meen ändå , hur faan skulle du vet vem kunnat veta att hon oxå hade en sån =/ ,. känns fel att sitta och klaga på det när man vet att folk lider i världen och vi klagar på det där lilla.. ajja ville ba säga min åsikt

2008-01-10 @ 19:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!