1 Januari 2008!!!

Wieeee :D Nu är det år 2008!!! Ett nytt år! :)

Igår så åt vi jätte mycket gott!!! Det var förrätt, varmrätt och efterrätt! Förrätt var rostade mackor med räckor, majonäs och lite till på. Annika hade gjort iordning det superfint! Till varmrätt var det hasselbackspotatis och filé. Super smarrigt!! Och efterrätten var chokladpudding. Man blev mätt ska jag säga dig haha. Vi hade paketöppning också då jag inte firade jul här. Fick lite små saker :) Tack! Efter maten satt vi och spelade spel hela familjen och så :) Mysigt. Sen så gick vi ut och sköt raketer klockan 00.00 och jag sköt iväg en raket, stolt!! :D haha. Sen gick vi in och då spelade vi spel än en gång. Vi gick väl och la oss runt två någon gång. Bilder från dagen kommer senare på min bilddagbok. Beckajohansson.bilddagboken.se för de som inte vet :) Det var väl lite vad som hände igår!! Hoppas alla hade det bäst igår <3

1 Januari:
Idag händer väl inte så mycket, ska vara hemma och bara ta det lungt tror jag.. Får se! Kanske skriver något inlägg senare ikväll om det händer något annars kommer det ett nytt imorgon!

Love Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!