Tisdag & Onsdag

Tjeeena. Nu är man på Öland! :)

Tisdag:
Först skola, skriver inte så mycket om den idag. Men den var väl som vanligt. Gav Amanda och Jennie varsitt halsband som det stod Love, Faith, Hope och Believe på tror jag? haha. Amanda fick ett i guld och jennie fick ett i silver. Det skulle vara tills alla hjärtans dag men eftersom jag skulle åka till Öland idag efter skolan så fick det bli idag. Älskar er tjejer <3 Jag kom hem och packade lite sen drog jag till Öland. Kom fram till klockan 21.30 ungefär. Vi stannade hos farmor och farfar och jag bestämde mig för att sova där. Jag spelade lite kort med farmor och sen läste vi lite, annars gjorde vi inte så mycket.

Onsdag:
Vaknade 11.15 när alla andra va i skolan. Skönt med sovmorgon hehe :) Jag åt frukost och kollade lite på tv innan jag åkte hit till pappa. Nu sitter jag här och kom nyss hit typ. Det är hur varmt som hellst ute, 10+ grader iallafall. Inget moln på himmlen heller. Super skönt :) Kan typ gå ute i t-shirt utan att behöva frysa! Händer väl inte så mycket idag, blir väl mest datorn eller något sånt. Men ni får ha det bäst <3

Heipa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!