Sjuk dag!!

Hade ridning igår och red Faramir. Hade hoppning och det gick helt okej. Sen åkte jag ut till Karolina, vi kollade på Let's Dance och lite sånt.

Idag:
haha världens bästa dag ever!!!! :) Först så fixade vi oss för vi skulle ut och ta kort men vi åkte till stan istället och där gick vi runt lite och när vi kom in på Gallerian han som arbetar där vid tre, ni vet ni som bor i stan, han ville att Karolina skulle ta kort på honom för hon gick runt med hennes kamera runt halsen så då gjorde hon det och sen alla bara; vadå? kändisar här? vardå? helt sjukt. Sen gick vi vidare till 21:an och där var det två snubbar som kom till mig och Karolina. Han bara; can you speak english? Jag orkade inte med dem så jag gick in i en affär och lämnade Karolina själv. Haha, han ville att hon skulle ta kort på han och henne tillsammans men då sa hon att jag var borta och hon var tvungen att leta efter mig. Vi drog och köpte Subway och sen gick vi till bussen som vi trodde skulle gå 15.42 men Karolina hade tittat fel den här gången och inte jag ;D Sen var det en gammal gubbe där som började snacka med mig om att han alltid tog 3:an från den busshållsplatsen när han var liten... intressant liksom? haha. Eftersom det var långt till bussen gick och det var kallt ute gick vi hem till Sandra och åt halva våran macka där. Sen gick vi till bussen som skulle gå 16.16... Vi stog där till halv och alla hade typ hets för det var skit kallt. Då gick vi in ett tag och värmde oss, vi gick tillbaka vid 20 i 5 och frågade om de som stod där hade hört någonting och det hade de inte så vi stog och väntade till 10 i fem.. Kallt!! Bussen kom inte och då hade vi stått där i mer än en timme!! Sen kom det en taxi och hämtade upp oss istället, för bussen hade åkt förbi utan att svänga in på gatan? vafan liksom? Men då fick vi åka taxi hem iallafall.. När vi kom hem så fixade vi oss och tog massor av kort :) Imorgon blir det mer, ute då också när det är ljust. Men en bild var helt sär, det är på mig och Karolina, vi är topless och min tumme ser ut som min bröstvårta och sen min hand ser ut som Karolinas så det ser ut som hon håller på mitt bröst, helt sjukt. Aldrig skrattat så mycket typ, haha <3 bäst ever <3 Älska dagen :) <333

Loooooooove Becka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!