Oups (a) Ursäkta!!!

Ursäkta mig, inte skrivit på fyra dagar (a) Ingen som bryr sig men ändå haha.
Kan ju skriva om vad som hänt de senaste dagarna! :)

Fredag:
Först skolan, hände inte så mycket? eller? haha, dåligt minne jag vet ^^ Sen på kvällen åkte jag till stallet. Fick Faramir som Amanda gissade på ;) Red barbacka (utan sadel) och det gick superbra! Så fin så :) Sen stack jag hem en snabbis. Duschade & åt mat. Fixade mig lite och kollade när Karl-Petter dansade på Let's Dance. :) När jag var klar drog jag till Martin. Träffade Amanda på vägen och vi gick tillsammans. När vi kom dit var jennie redan där och satt i martins rum med martin ;D haha nejdå. Niklas kom strax efter. Jag spelade lite Guitar Hero sen snackade vi typ bara :) alltid lika roligt att vara med er gullebarn <3

Lördag:
Först åkte jag, mamma och Pär ut till tunapark för att köpa paket till martin eftersom Martin fyllde 16 år!! :) Grattis Grattis!! :) Köpte Adam Brody kallingar. Någon som vill köpa till mig ? (a) hehe. Sen drog vi till hållsta. Åt mat och pratade lite och sånt mysigt :D Mormor, Morfar, Mikael, Natalie, Simon och Kari var också där. :) Simon och jag sov över där och vi satt och spelade Frets On Fire, GuitarHero till datorn, hela natten. Klockan hann väll bli fyra tror jag.. :) Men grattis Martin iallafall :) <3

Söndag:
Vaknade klockan tolv ungefär av att andrea ringde och väckte oss. Vi åt frukost och sen spelade jag, martin och simon frets on fire igen haha. Simon är typ bäst? han klår alla, looovar! körde på Amazing och klarar allt ju? hm, dum :( nejdå :) Pappa kom till mig så han hämtade upp mig och simon klockan halv nio i hållsta. Sen åkte jag hem och gjorde ingenting. Duschade och lite sånt.

Måndag:
Skola idag igen. Hände typ ingenting? Det var lite bråk mellan några små plutt elever bara. haha. Först så slogs de och Emelie gjorde typ illa sig. Men hon kunde fortfarande dampa och lite sånt men när hon väl skulle gå på toa så va Fia tvungen att hjälpa henne? vafan? Ofta man inte klarar att gå på toa själv liksom? Hon ville säkert något annat ;) Jag lovar. Efter skolan åkte jag hem och bytte om direkt. Åkte ut till Aida ett tag. Jätte fint väder så jag borstade henne ute och sen red jag lite i paddocken och där var hon damp i mellan åt men jag är van haha. Hon sparkade bakut några gånger för hon inte vill göra det jag säger och då blir jag arg tillbaka och då sparkar hon lite till, man måste ha bra sits ;) haha. Sen när vi hade ridit klart i paddocken och hon var duktig så red jag ut en liten sväng. Kom till en äng eller åker eller vad man nu ska säga. Red en liten bit i trav sen vände jag om och galopperade så fort jag bara kunde, ställde mig upp och gav långa tyglar typ. Super kul! :) <3 Sen skrittade jag i skogen en sväng. Myste lite i stallet innan jag åkte hem igen. Hemma har jag inte gjort så mycket och nu orkar jag inte skriva mer förutom att jag åker till Öland imorgon så är ledig Onsdag, Torsdag & Fredag. Kommer sakna er tjejer <3 Men ha det bäst älsklingar :)

Looooove Becka.



Kommentarer
Postat av: jennie

du är fan störd, haha. vadå jag och martin ? väl ändå du och han, fan tog värsta puss bilderna och allt. : o

2008-02-11 @ 22:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!