Onsdag & Torsdag.

Onsdag:
Jag vaknar vid tio och går upp för jag fryser massor och lägger mig i min säng där uppe. Pappa kommer en halvtimme senare och då säger jag att jag fryser massor men han säger att det inte är kallt alls. Jag var tydligen helt röd i ansiktet enligt honom och jag hade jätte ont i huvudet och hade jätte ont i ögonen som jag knappt kunde öppna för det gjorde så ont. Jag tog tempen och jag hade 39.1 graders feber.. Så jag fick fortsätta sova och jag sov till klockan 15. Jag var tvungen att gå upp så jag gick och la mig i soffan och tittade på Big Mommas House 2 och sen OC. <3 Var bara hemma hela dagen och mådde piss.

Torsdag:
Går upp klockan 9 för jag ska åka hem vid klockan 10. Fixar mig snabbt och sen sätter jag mig i bilen. Åkte hem med Stickan, Kikki och Cristian. Fick skjuts till Södertälje där mamma hämtade mig och sen åkte hon och jag och handlade och så. Var hemma till halv fyra - fyra där någon gång. :) Gick ganska fort faktiskt!! Nu sitter jag här hemma och bara tar det lugnt. Skönt att vara hemma igen, fast kul på Öland också. :) Får se vad som händer ikväll, inte så mycket antar jag.. Dessutom har jag ingen mobil just nu för jag håller på och byter operatör till Comviq så ingen mobil på 1 - 2 veckor för mig då. Fuck off säger jag :( ååh, ingen är hemma idag heller :( och alla som är hemma är sjuka :( suck :( Krya på dig Jennie <3

Bex.



Kommentarer
Postat av: jennie

tack gumman

2008-02-25 @ 14:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!