jag som klagar (a)

Det var jag som klagade att inte ni skrev, nu har jag inte skrivit på ett tag jag heller! haha. <3

Onsdag:
Härlig dag har jag för mig.. Eller, minns inte änns vad jag gjorde? Jag hann rätt långt på Slöjden, jobbade på som sjutton!!! :) *diplom till mig* Efter skolan var jag med Amanda. <3 Vi satt vid datorn och så. Vi tänkte baka men det hann vi inte göra så det får vi ta någon annan gång :) Annars tror jag inte att jag gjorde någonting faktiskt?

Torsdag/Idag:
Skolan först. Hade nationella prov idag igen. Den här gången skulle vi skriva en uppsats. När jag satte mig där så trodde jag att jag aldrig skulle klara det, har jätte svårt att komma på vad jag ska skriva om... Men efter ca 20 min tror jag så började jag skriva iallafall. Det fanns 4 olika saker man kunde skriva om. Jag valde att skriva om "rädda vår jord"  Jag skulle skriva ett debattinlägg om klimathotningen typ? Det gick faktiskt helt okej. Det blev 4 sidor totalt sen när jag hade skrivit rent. Hade bara matte efter lunch så vi hade rast i några timmar, super skönt! Låg i soffan och sov lite som vanligt haha. :) När vi låg där i soffan kom Tessan och berömde oss, särskildt mig för att jag har sagt att jag har svårt att komma på idéer att skriva om och så! Hoppas det gick bra iallafall! :)

haha, jag kan visst inte klockan såg jag nu (a) Först kollade jag och då stog den på 19.23 typ, jag bara: nu är det lite mindre än 20 min innan Gay-galan börjar så måste typ duscha nu. Sen kollade jag nu igen och då var den 19.32 jag bara.. Hm, jag måste ha kollat fel? Den är ju halv nu, eller har jag setat i en timme? haha. Jag är lite trög (a) ursäkta mig.. Men nu förstår jag iallafall att det är en halvtimme kvar!!! Ska väl ta och hoppa i duschen så jag hinner se hela galan. :) 

Bex.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!