Grattis Karolina!! <3

Grattis älskade kusin!!! 18 år! :) Fan vad nice. Puben och Tatueringar nu då! :D Du betyder allt Karolina <333 Hoppas du får den bästa dagen i ditt liv :)<3

Igår:
Var i Kalmar på badhuset. Jag, Annika, My, Pappa, Lina och Vincent. Det var skojjsigt :) stog uppe på femman och skulle hoppa men vågade inte och då kom det två små barn och pratade med mig. haha, modiga filurer alltså... Men sen så lovade jag dem att hoppa så då var jag väl tvungen ^^ hehe. Skrek typ hela vägen ner.. Konstigt för jag har ju hoppat från tian så. Men man blir fegare genom åren säger vi :) Åkte hem sen och gjorde ingenting. Tittade på tv och så. Sen på kvällen när jag skulle sova hade jag jätte ont i huvudet och det spände i hela ansiktet på mig. Käkarna gjorde jätte ont.. Skickade ett sms till karolina vid 00,00 också (: Fast det kom inte fram förän 00.01 :( fan! Det var min dag iallafall.

Idag:
Vaknar med att jag har världens huvudvärk!!! Trodde ärligt att min hjärna skulle sprängas. Jag bara sa till my; nu dör jag, nu dör jag. haha ;P men det var skit jobbigt. Sen låg jag kvar i sängen jätte länge för jag orkade inte gå upp. Det gjorde sååå ont i ögonen, halsen, huvudet och sen hade jag hosta.. Jag som aldrig brukar vara sjuk.. Eller inte så ofta iallafall!! Hoppas det blir bättre över dagen. Skulle egentligen åkt och bowlat för att kvala in till någon tävling men jag orkade verkligen inte.. Men jag får krya på mig :D Amanda åkte till Alperna idag också, hoppas du får det jätte roligt där borta!! Kommer sakna dig i skolan sen <3 Fast jag hoppas jag står ut en vecka till! :) <33 Ha det bäst alla & hoppas ni håller er friska!

Love en sjuk becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!