5 februari.

Hade inget att göra så skriver lite blogg. :)

Idag var det nationella i skolan. Det var läsförståelse. Jag tyckte det var lätt, gjorde allt och tror att nästan allt är rätt faktiskt :) Super nöjd över min insats!! :) Hoppas det går lika bra när vi ska skriva uppsats på Torsdag, tror inte det.. Men possetiva tankar nu!! Vi hade ingen bild och ingen Sv/So så vi slutade ett idag. Superskönt! När vi hade matte sista lektionen så gick brandalarmet igång, tog typ fem minuter innan vi fattade va det var. Eric bara; marie är det brandalarmet? haha. Så jävla roligt. Tänk skulle det brinna på riktigt liksom? aja. Alla stog ute på skolgården och frös iallafall. Jennie stog utan skor stackarn, men jag gick och hämtade mina skor i skåpet först haha. Det var väl lite om skolan. :) När jag kom hem så satt jag vid datorn och har väl gjort det i 5 timmar nu haha, seriöst, jag har nog inget liv? (a) Men jag kom inte på något att göra, tänkte åka ut till Sara men hon var inte hemma så. Nu vill jag bara spela GuitarHero! Håller på att få tuppjuck för jag inte kan spela det!!! Åååh! Men mamma sa att vi ska köpa det så :) Hoppas verkligen!! Tänkte att jag, Amanda och Jennie skulle dra till Martin men Amanda hade match och jennie skulle vara med alex så då blev jag ensam kvar haha nejdå. <3 Ni ska såklart få ha kul :) Aja, nu ska jag väl titta på lite mera videon från när andra spelar GuitarHero på youtube. :) Eller varför inte på Chris Crocker? haha <3 Sök på hans namn! Rolig snubbe :) Min idol fan <3 Andra Avenyn och ska väl kolla på Gossip Girl också tror jag :) Annars ingenting. Mamma och Pär drog nyss på bio så jag är ensam och har tråkigt också haha. Men finns alltid på mobilen som sagt! :) Ha det bäst!

PS. Tjejer!!! Skriv blogg fan! Ingen uppdaterar nu för tiden!! D.S

Becka.



Kommentarer
Postat av: julia

jag gör din lilla noshörning :D! Alltid :p

2008-02-05 @ 23:54:58
URL: http://juliatufvesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!