4 Februari.

Hej alla där ute! :)

Idag var det skola som vanligt. Hade vikare i Sv/So så vi gjorde typ ingenting, han var kulig han haha. :) Allt annat var som vanligt förut om att Jennie inte var där. Men det var en kort dag så jag klarade mig iallafall :) När vi gick hem från skolan sen, jag, Amanda, Cilla & Erica så gick vi bakom två stycken. Jag lovar, hon hade verkligen anorexia, shit vad smal hon va =| Hennes ben var som våra handleder liksom? Skit smala, var jätte läskigt!!! När jag kom hem så satte jag mig vid datorn ett tag och sen spelade jag tetris och jag slog mitt rekord igen! wiee, har 62041 nu! Något för Karro att slå ;) hehe. Mamma kom och hämtade mig och vi åkte ut till TunaPark. Ska jag säga en sak? :D Jag hittade ett par Jeans!!! Grattis till mig!!! Sen var vi och tittade på en lägenhet. Den var fin, det var bara ett rum som var lite litet men det var helt okej annars.

Imorgon är det Nationella prov.. Suck! Var nyss och köpte vindruvor, mineralvatten och en liten marabouchoklad som jag ska ha till imorgon. Det kommer nog gå rätt bra ändå! Man kan ju inte sänka sig så det är lugnt så jag är inte nervös. :) Skriver med imorgon om det och så.

Love Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!