27 Februari.

Inte skrivit på ett tag så jag får ta och sätta mig här nu och skriva ett litet inlägg..

Har inte hänt så mycket sen senast. Var på hotellet igår och åt mat, jätte gott. Det var ett liveband som spelade musik till och man kände sig som man var utomlands. Härligt! Idag har jag väl bara varit i skolan och sen tänkte jag åka till Aida men såklart ska det regna som fan när man slutar?! Så det vart bara hem. Skolan var helt sjuk idag.. Micke var inte där och klassrådet var inställt och då fick de som hade träslöjd sluta 11.25 medans vi som hade syslöjd fick sluta 13.50.... Inte speciellt roligt med tanke på att de knappt varit på någon lektion sedan vi började nian liksom? Egentligen borde vi som har syslöjd få vara lediga minst tre hela skoldagar, det är tiden de missat! Fast det var rätt roligt på syslöjden ändå.. haha. Sen nyss när jag tänkte plugga har jag ingen aning om vad jag ska plugga på så det gick ju jätte bra det också.. ååh hatar det här just nu. Jävla skola!

Får se vad som händer imorgon, först skola och lite sånt. Sen tror jag att jag åker ut till Aida en sväng imorgon istället :) Men ni får ha det bäst ni som läser det här! Jag vet iallafall att Karin läser det (: Tack Tack hehe.

xoxo gossip girl



Kommentarer
Postat av: Karin

Så lite så! Det är alltid roligt att läsa, så fortsätt skriv : )

Ha det bäst!!!

2008-02-28 @ 10:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!