14 - 16 Februari.

Grattis på namnsdagen Julia <33

Alla Hjärtans Dag:
Grattis Annika!! 35 år gamla tanten :) hehe. Grattis på alla hjärtans dag till alla också, lite efteråt men iallafall. Idag var jag bara hemma och firade Annika som fyllde år. Åt lite tårta och så, :) Annars hände väl inget speciellt.. Alla hjärtans dag är ändå inget speciellt, varför inte visa sin kärlek varje dag istället? hm aja.

Fredag:
Idag så var jag först barnvakt ett tag till Alice min kusin. Vi lekte lite med hästar och så haha :) Sen åkte jag, pappa, Annika, Alice och Anneli och bowlade! Jag lovar, jag ska aldrig ställa mig på en bowlingbana igen!!! Aldrig spelat så dåligt i hela mitt liv.. Det verkligen sög haha. Eller iallafall, jag gjorde ^^ Sen åkte vi och hämtade maten vi hade beställt och sedan vidare till Farmor och Farfar. Här åt alla vi som bowlade + farmor, farfar och Zeta mat. Det var jätte gott med massor av olika saker, snacka om att bli mätt!!! På kvällen tittade vi på Let's Dance och sen spelade vi kort och hade det trevligt hehe :) Sov sedan över hos farmor & farfar.

Lördag:
Vaknade av att Alice kommer och väcker mig vid kvar över tio ungefär. Hon häller iskallt vatten i nacken på mig men jag går inte upp ändå haha. Alltid jag (a) Sen gick jag upp när Anneli, Zeta och Alice åkte till badhuset. Sen så gick farmor och farfar iväg till stan och då satte jag mig vid datorn ett tag. Sen har jag bara tittat på tv hela dagen. Snart är det Melodifestivalen... Orka skriva något om det, man vet ju redan innan vilka som kommer gå vidare så.. Men men.. Svenska folket är som de är så jag ska inte säga något haha. Skriver väl antagligen när det är slut ett nytt inlägg.. ;P

Peace Becka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!