Uppdatering!

Känns som det är dags för en ny uppdatering om vad som hänt under jul för min del. Tänkte skriva av mig igårkväll men då funkade inte sidan.. Men börjar från julafton och går framåt tänkte jag.

Julafton: Vaknade vid tio för att äta julfrukost. Efter vi hade ätit började jag fixa mig och fixade även Tim. Vid tre satt alla samlade i soffan och väntade spänt på att Kalle Anka skulle börja, såg verkligen roligt ut. Fattar inte vad det är som är speciellt med det? Hur tråkigt som hellst. Men far min satt självklart på helspänn som vanligt!! Traditioner är Traditioner haha. När Kalle Anka var slut så åt vi mat, riktigt smarrigt var det. Alla samlades återigen i soffan efter maten och väntade på tomten, pappa sprang runt som en tok och kollade överallt efter honom och till slut så kommer tomten eller ska vi säga pappa? Haha. Så söt så i mask + massa kuddar! Öppnade alla paket och fick bland annat bruna linser, hårspray, ridhjälm, pengar och lite sånt. Hade även fått massor med julklappar hemma innan jag åkt iväg till Öland. På kvällen umgicks vi alla tillsammans med spel och lite sånt, jätte mysigt hade vi det iallafall. :)

Juldagen: Farfar fyllde 70år så vi skulle fira han. Var först iväg och kollade på pappas fotboll innan jag & annika åkte hem för att fixa oss för att åka ner till Harrys. Tog taxi till Harrys när vi var klara och där åt vi mat och hade det trevligt. Det var jag, pappa, annika, alice, anneli, zeta, farmor och farfar. Riktigt mysigt! När vi hade varit där åkte vi hem till farmor & farfar och satt uppe där till 3. Pratade om allt möjligt. Hade en underbar dag iallafall. Pappa skämde ut mig på Harrys bara genom att presentera mig för alla killar ungefär, haha. Hade mina bruna linser på mig och la dem i två glas på kvällen.

Fredagen: Vaknade och skulle kolla till mina linser, då hade självklart farmor diskat alla glas så mina linser låg nu i avloppet! Smart utav mig.. Men har iallafall beställt nya och dem kom idag så nu har jag ett par iallafall :) I Fredags hände inte så mycket så skriver ingenting speciellt här.

Lördagen: Jag och My tittade på Paradise Hotel från halv två till åtta på kvällen. Haha, det gick väll min dag ut på i stortsätt! Packade även inför Söndagen då jag skulle hem.

Söndagen: Jag & Lina satt på bussen hela dagen för att komma hem. Åkte först buss till Norrköping där vi sen skulle ta tåg hem hit till Eskilstuna. På tåget satt en mycket söt pojke som flörtade massor med Lina, dem hälsade och allt, men vi tog aldrig hans nummer så Lina går och tänker på det hela tiden, stackars liten. Hon har sökt igenom hela Eskilstuna och Arboga utan att ha hittat pojken. Jennie kom och mötte oss vid stationen iallafall och vi åkte hem hit. Fikade och hade det mysigt, åkte snabbt ner till godisland och köpte godis innan vi kollade på Ciao Bella.

Måndagen: Var först ut till Rondellen och kollade skor med Jennie, mamma och Lina. Köpte ett par där som jag ska ha istället för de andra jag köpte, dem är lite lägre blir bättre så. Vi åkte ner på stan efter det och kollade runt lite, såg massa söta pojkar överallt så jag och jen hade lite roligt! :D haha. Efter stan åkte vi snabbt hem och sen åkte vi ut till Hållsta och hälsade på där ute. Åkte hem till tio för att kolla på Prison Break. Annars hände det inte så mycket.

Idag: Vaknade vid halv ett ungefär. Har inte gjort mycket alls hitills, bara setat vid datorn och tittat på tv. Får se om det händer något lite senare, annars blir det bara en hemma dag. Justeja, ska iväg till Amanda vid sju för att prata om imorgon. Har blivit lite ändrade planer så får se vart vi tar vägen. Skriver mer senare, märkte att det blev ett låååångt inlägg det här. Ber om ursäkt men var tvungen att skriva av mig! :) Antar att ni inte ens har läst hit för det var för jobbigt men iallafall. Nu ska jag fixa mig lite.

/Becka.




Kommentarer
Postat av: Jen

läsar allt;)!

alltid roligt med dig b<3

2008-12-30 @ 22:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!