Tuesday and my luck is still gone

Sitter här i skolan på en tisdag? Ja, hur kan det komma sig? Jo det ska jag berätta för er..

Började med att jag gick upp 05.50 som vanligt för att åka till Västerås med 06.50 tåget. Alexandra hade försovit sig och inte ringt och beställt att vi skulle åka taxin idag. Så jag försökte ringa men det var en robot som lyssnar av vad man säger och hon "uppfattade" inte vad jag sa! Men jag tänkte att jag skulle åka iväg till Västerås ändå. Skulle köpa biljett på stationen och då har dem höjt priset på biljetterna också så jag hade för lite pengar med mig. Men hon var iallafall snäll och sa att jag fick komma in med mer pengar senare. Så jag kom iväg på tåget iallafall och när jag väl är framme i Västerås så står det ingen taxi där.. Så det var bara att sätta sig på tåget hem igen. Tessan (läraren) satt på samma tåg som mig så vi gick hit tillsammans till skolan så nu sitter jag här och jobbar. Har precis ätit frukost och lyssnar på bandit. Skriver på en svenska uppgift, ganska skönt att vara i skolan ändå, så jag får lite gjort! Fick sluta till tolv idag för jag ska med Sara hem till henne och redigera lite på vårt arbete, hoppas det går bättre iallafall. Lär säkert radera allting eller så funkar det inte alls.. Skulle verkligen inte förvåna mig!! Nej, nu ska jag fortsätta jobba lite. Skriver mer senare!

/Becka.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!