the day

Var först ut till St.Ekeby. Åkte bussen ut som vanligt, hade det massa mys på bussen sen när vi väntade borta i Kvicksund hade vi snöbollskrig! :) Riktigt roligt faktiskt :) Jag är verkligen sämst på att träffa, Eve stod en halvmeter ifrån mig med ryggen vänd mot mig och jag kastar rakt ner i backen utan att träffa henne? HAHA! Men men, är man fortfarande barn så är man! Fick tillbaka provet vi gjort för ett tag sen om visitation, fick VG :) Det högsta man kunde få. Hade ridning på eftermiddagen, gick helt okej.

Efter skolan träffade jag Amanda & Jennie så vi tog en raj-fika på Café Smak. Kladdkaka fick det bli :) Satt och pratade lite och hade det allmänt mys <3 Underbara flickor, ni är fantastiska! Gick även runt lite på stan efter vi hade setat ett tag på fiket. Mamma hämtade upp mig på stan sen skjutsade vi hem alla.

Kom hem för ett tag sen från ridningen i Vilsta. Hade Regent, hoppning. Vi hoppade inte speciellt högt men Regent har ju sin stil på hoppning.. Haha! Så Stina sa att han hoppade ungefär 140 haha! Det är ungefär det dem hoppar på tv, så tror nog inte det. Fast det kändes verkligen som han gjorde det!! Gick helt okej där också faktiskt. Nu sitter jag här hemma och har kollat på idol, börjar om 5min igen och då får man se vilka två som går vidare till finalen nästa vecka. Hoppas på Kevin & Robin. Vem tycker ni ska vinna? Nej, nu ska jag krypa upp i soffan igen och mysa lite med Tindra & Mamma. Skriver kanske senare om jag orkar.

Ska upp till stallet tidigt imorgon, tänkte vara där redan klockan 9 eftersom vi har öppet hus mellan 13-15, kom gärna dit! Efter skolan ska jag med Amanda ut till Årby och kolla på basket. Tiden rinner iväg! Nu börjar det!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: hissåkaren<3

KEVIN och ALICE klart! :D

2008-12-06 @ 11:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!