Svar

Svar till Camilla: Ja jag har ridit för honom en gång, det var när han hade clinic för oss i skolan. Jag tyckte han var väldigt bra för han förklarade bra saker och kom med mycket tips för hur jag skulle få en bättre sits. Att man inte ska tänka så mycket på att sitta helt perfekt utan att det ska skumpa men bara att man ska följa med hästen, det som räknas. Det skumpar i början men man lär sig känna hästens takt. Han hjälpte mig mycket med att stärka mig själv och hitta en bra sits och följsamhet. För mig fungerade han riktigt bra iallafall! :)

Svar till Jen: Jag vet, det har varit dåligt med uppdatering på senaste och det ber jag om ursäkt för men har inte varit hemma och inte setat vid någon dator på ett tag så det har helt enkelt inte blivit av. Ska skriva lite ikväll tänkte jag om vad som har hänt på senaste. Nu har jag lektion iallafall!

/Becka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!