Spicy

Mätt som bara den! Har precis käkat spicy, supersmarrigt! Älska verkligen. <3 Självklart blev det nummer 14 och att käka med pinnar :) Försökte även lära smurfen att äta med pinnar men hon förstod sig inte riktigt på det där haha. Sitter här i skolan och lyssnar på bandit och har det allmänt mys :) underbart. Borde vara såhär varje dag :) Hihi. Slutar om ett tag, vet faktiskt inte när vi slutar, men någongång hoppas jag på iallafall höhö. Nej, nu ska jag vara lite social på msn med folk och lite annat. Hade även 132 blogg inlägg att läsa men det har jag redan gjort på förmiddagen. Ska hämta lite mer cider också från köket. Känns som jag sitter hemma när jag skriver allt det där men nej, jag är i skolan.

Till Amanda: Blir det något ikväll eller har du inte hört någonting? Skulle vara bra om du hörde av dig när du köpt laddare eller vad det va du skulle köpa efter skolan.

/Becka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!