Skolan/Stan

Igår var verkligen underbart, hade hur kul som helst, ni är underbar flickor! <33 Tack för en fantastisk kväll! <3 Somnade runt fyra inatt, hade inte tänkt att sova någonting men så blev det inte. Amandaman, sarabanana, Eeeevelina(smurf) och jag sov inne i ett pyttelitet rum, vi fick precis plats, jag och Amanda fick dela madrass och allt, men mysigt var det! Ni skulle nog inte orka läsa om jag skrev om kvällen så hoppar över det, blev inga bilder heller, orkade inte ta kort.

Imorse vaknade vi vid åtta och åt frukost lite snabbt innan vi packade ihop allting. Vid halv nio samlades vi i klassrummet där vi gjorde julklappsrim och gjorde chockladbollar, smarrigt! Jag & Smurfen fick även våra julklappar från Sara och Amanda. Stod såhär på paketet: Till Rebecka! Detta du får är stort och det tar all din lort. Med detta kan du para och det kommer från Amanda och lilla Sara. Paketet innehöll en ansiktsmask och stoooora mammatrosor! Då menar jag verkligen stora! Var storlek 46 tror jag tillochmed, tack så jätte mycket flickor, jätte fint! :) Haha <3 Jag & Eve ska köpa något också, hm får se vad det blir för skoj ;).

Slutade skolan vid tio, åkte hem och somnade till klockan tre då jen ringde och väckte mig. Duschade snabbt och åkte ner till stan med henne, kollade lite kläder till nyår och lite julklappar. Jen fick rätt mycket köpt faktiskt! Sprang runt överallt och åt även på donken. Riktigt mysigt hade vi det iallafall :) Skulle egentligen träffat henne ikväll men blev inget. Skönt med lov iallafall, behövs verkligen känner jag! Nu är det bara ALLA julklappar kvar då.. Suck!

Har glömt att meddela att skolkatalogen har kommit också, har säkert kollat igenom den 4gånger på exakt alla personer, gått igenom varje person för sig, tar sin lilla tid men är man galen som Rebecka så är man! Hehe. Nu ska jag ta och lägga mig och läsa "när jag hör din röst" skriven utav Stephenie Meyer. Rekommenderar verkligen att läsa hennes böcker, helt fantastiska! Det är den andra boken ur serien och fortsättningen på "om jag kunde drömma" som även finns på film men heter då Twilight! Alla säger att filmen är enormt bra, men boken lär vara bättre, sjuuuukt bra bok verkligen!! Läsning för mig nu då hela natten höhö. Imorgon blir det stan igen och kolla nyårskläder och lite julklappar!

Godnatt
/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!