Skola/Basket/Stallet

Hej!

Tänkte åka till stallet tidigt idag men orkade inte gå upp 08,15 så jag fortsatte att sova till elva då jag var tvungen att gå upp för jag skulle till skolan. Vi hade öppet hus mellan 13-15 som sagt. Var riktigt mys faktiskt :) Fick en hel del planerat och våra planer är helt fantastiska ;) Haha! Vi ska göra en nyhetssändning och våran kommer helt klart vara roligast. Vi slutade klockan tre och jag mötte då Amanda på stan och vi åkte ut till bollhuset för att kolla på basket. Mycket skratt blev det där! <3 "vad rädd du är! jag är rädd för stora och hårda saker!!" HAHAHAHA! Alltid lika roligt med dig Amanda Åman <3 Amanda konstaterade alltså där att jag var rädd för basketbollen. Hehe. Mamma hämtade upp oss och jag åkte direkt ut till stallet där jag var en timme ungefär, mockade, fixade fodret och sköljde Walles ben. Det är väl lite vad jag gjort idag, snart kommer Amanda & Jennie hit :) Vi ska ha en myskväll med film och lite sånt :) Ska baka tror jag också! Smarrigt. Skriver mer senare!

/Becka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!