övernattning

Sitter i skolan och klockan är elva snart. Har övernattning :) Riktigt mysigt har vi det. Ska sova i köket såklart, vårat place! Vi har haft lite lekar och massa roligt, kollat på våra nyhetssändningar som alla gjort. Jag & Amanda vann en lek, mucho gusto bra är vi! :) Våran nyhetssändning var helt klart bäst! Åt spicy tidigare idag och nu moffar vi godis för fullt! =D Händer nog massa roligt ikväll skulle jag kunna tänka mig. Singstar och lite sånt ska det bli också. Nu ska jag vara lite social! Ska lägga in slutet på våran nyhetssändning strax! :) Skriver antagligen mer imorgon. Eller ikväll/inatt.

/Becka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!