Otur?

GRATTIS ALEX!!! 18 år today, big boy right! :) <3

Var i Västerås idag på praktiken. Gjorde det vanliga, sopade, in/ut med hästar, smörjde, tvättade lite saker m.m. När jag skulle med taxin hem sen vid tre för att komma till stationen så kommer självklart inte taxin!? Måste verkligen ha otur den här veckan eller något, glömde skriva igår att Sarabanana slog mig rakt i ögat igår med hennes finger. Kunde inte titta på 20 min ungefär och det bara rann tårar, gjorde jätte ont! :( Elak! haha. Har kliat i ögat hela dagen idag dessutom. Mamma fick komma och hämta mig iallafall och jag var inte hemma förän sex istället för fyra.. Suck! Skulle vara med i luciatåget egentligen men hann inte eftersom jag kom hem så pass sent. Så jag har inte gjort så mycket annat idag faktiskt. Skriver mer senare kanske.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej, Hästlycka här. Har du tränat för Mads? Hur tyckte du att det var? Super? som du skrev på min blogg. Vi var där i kväll. Det kändes som om han inte var tillräkligt engagerad. Men han kanske är sån? För han red ju hästen väldigt bra. Tack för ditt inlägg förresten.



Camilla c",)

2008-12-10 @ 23:08:34
URL: http://www.hastlycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!