Onsdag/Idag

Har inte skrivit på ett tag.. Har inte haft någon tid att skriva.

Igår var det skola först. Var flum som vanligt och helt dampiga! Sen när vi åkte hiss ner från Åhléns råkade jag trycka på alarmknappen så larmet gick igång! Skämmigt!! Haha. Sen lekte vi lite med mina peruker, kort på det kommer! Minns inte så mycket från skoldagen faktiskt, men det går ju senilhet i min släkt och neråt i åldern går det det också. :( Mamma kom ner till stan när jag hade slutat och vi gick runt lite och jag köpte mig faktiskt en ny bh :) en vanlig svart men iallafall. Kollade även lite nyårskläder och jag har ändrat mig, ska inte ha klänning. Vad jag ska ha får ni allt vänta och se! :) På kvällen åkte vi ut till Hållsta och firade Olle som fyllde år. Åt chokladtårta som var supersmarrig och sen fick jag och Karolina MASSOR med smink, en hel kasse! Vi satt och delade upp det och bild kommer senare. Fanns massor som vi inte har här i Sverige eftersom det kommer från Finland. Allt var iallafall Lumene. Sminket kom från Marianne tror jag, hon vann miss miljona i finland :) Hon har antagligen gjort reklam för Lumene och nu fick hon allt och då fick vi det utav henne. Jättesnällt isåfall :) Allt var verkligen mucho fint! <3 Kom hem från Hållsta vid elva igår ungefär.

Idag har det inte hänt så mycket ännu, sitter i skolan och har rast. Snöat som fan under hela dagen men nu ser det ut som det har slutat, skönt! :) Idag har vi, eller ja rättare sagt Evelina Smurfen, konstaterat att jag är lik Gollum i Sagan om Ringen! HAHA! Tack, jätte snällt. Hem till sara efter skolan och sen till stallet i detta snöväder.. Suck! Ska träna lite på dressyrprogramet tror jag. Ska nog filma Sara också haha! Nej, nu ska jag in på lektion igen. Skriver senare!

/Becka





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!