Mysdag!

Började dagen att gå på stan med Julia, Jen & Amanda. Hittade ett par skor från H&M för 298:- iallafall. Vi fikade på Cafe Smak och pratade massa där, riktigt mys. Mamma hämtade oss från stan och skjutsade hem alla. När jag kommit hem från stan packade jag inför imorgon då jag åker till Öland. Åkte till Mormor & Morfar och åt lite julmat där, smarrigt var det! Älskar det verkligen, finsk julmat <3 Fick även 500kr i julklapp. TackTack! Mamma skjutsade mig direkt till Julia där Amanda & Jen var för vi skulle ha filmkväll, kollade på The Ruins, den var väl helt okej. Har sett en del från den förut då Karolina visat mig vissa scener utav den. Satt även och pratade massa strunt och hade det supermysigt, tack för en underbar kväll flicks <3 Mamma hämtade upp mig vid elva efter Prison Break, när jag kom hem fixade jag musiken till imorgon så jag har något att lyssna på bussen, annars hade tiden gått vääääldigt sakta skulle jag tro. Nu är det sängen som gäller. Skriver kanske mer imorgon innan tåget går, får se om jag hinner!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!