my luck?

Igår var det stallet igen. Red i paddocken och allt, gick verkligen jättebra och walle var superfin! Var helt chockad och var superglad. Testade att rida med martingal, gick iallafall bra igår, får se om det är lika bra på torsdag. När vi kom upp till stallet sa jag til Sara "idag blev det inget äventyr" som det alltid blir annars när vi rider. Men självklart var det tvunget att bli ett äventyr eftersom jag hade tappat min mobil när jag red!!! Jag fick panik och vi sprang ner till paddocken och letade runt där och till slut hittade vi den, fuktskadad och allt :( Skärmen var helt vit och gick inte att se någonting, rip min mobil <3 Uppe i stallet filmade vi Sara inför våran nyhetssändning också haha, skratt blev det där! Min mobil la jag på elementet så fort jag kom hem och senare på kvällen fungerade faktiskt skärmen nu är det bara några knappar som inte fungerar, ska kolla det idag.

Idag har jag varit i skolan först. Blev mycket skratt som vanligt :) Har varit helt galen idag på att arbeta, förde verkligen arbetet framåt och gjorde hur mycket som helst! *stolt* Vi hann inte filma något i skolan och jag fick panik, hoppas verkligen att det löser sig!! Efter skolan gick jag med mamma på stan, köpte nyårskläder. Det kommer bli svarta shorts med högmidja, antingen skjorta eller tshirt, slips om det blir skjorta annars väst, hatt och pumps. Köpte hatten och shortsen idag, ska kolla lite mer på onsdag på lunchen. Tror det blir mucho bra! :) Åkte förbi Sara och hämtade videokameran efter stan och skulle koppla in den här hemma för att redigera lite men då visar det sig att det inte funkar?! Finns inget uttag i datorn som passar, får verkligen panik här hemma! Vart tog min lycka vägen?! Hoppas verkligen att det löser sig! Måste ringa Sara och kolla. Skriver mer senare!

/Becka




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!