Kvällen

Har varit en riktigt mysig kväll faktiskt :) Kollade på Sjärnor på Is först, var helt darrig i hela kroppen när man väntade på resultaten, skakade hela jag. Haha! Markus vann som ni kanske märkte ;) Efter programmet fixade jag, jennie och amanda oss. Vi skulle ta lite kort och sånt. :) Tog kort och hade det lite mys <3 Tack för en underbar kväll flickor, ni är guldvärda och jag är så stolt att ha er! <333 Ska strax lägga mig, skönt. Imorgon är det stallet igen, ska filma Sara tänkte jag och sen måste jag plugga när jag kommer hem... Suck! Godnatt.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!