Julklapp

Vaknade imorse att mamma satt på sängen och höll en julklapp i handen. Fick en tidig julklapp igen! :) Tindra var självklart med och öppnade paketet, som vanligt! Hon sitter alltid på mig typ och är i vägen men hon är ju för söt! Det var iallafall en mobil!! Verkligen behövande. Tack <3 Det var en Sony Ericsson W302, en Walkman alltså. Jag använder min mobil mest till sms & musik så jag tyckte musiken var det viktigaste. Så den ligger på laddning just nu och sen ska jag lägga in lite musik och sånt. Måste även skriva ner alla kontakter jag har på min tegelmobil så jag har några iallafall. Nu har jag fått en mobil, en extern hårddisk, shorts, skjorta, hatt, pengar, väst m.m som tidigare julklappar! Haha. Det blir alltid så :) Men det gör mig ingenting.

Ska snart ta och fixa mig för att åka ner på stan med Julia. Amanda & Jen ska gå med oss också, riktigt mys. Nu ska jag skriva över alla mobilnummer.

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!