insmörjning

Haha! Glömde bort att skriva att jag efter duschen smörjde in mig med någon kräm som stod i hyllan. Sen frågade mamma om jag hade gjorde det och sen kom hon in med flaskan och då har jag smörjt in mig med rengöringsmjölk! Hahahaha! Så jag har smörjt in mig med det i en vecka typ! Haha smart är ju jag!

Sitter i skolan och har Engelska, har ätit pancakes :D smarrigt, som varje torsdag haha :) Har utvecklingssamtal efter skolan och sen blir det nog stan med mamma. Ska leka med Amanda efter hennes träning. Har inte Walle idag för Jenny ville ha honom så ska ha han på Lördag istället. Det har kommit jätte mycket snö inatt men det är snart borta igen, skönt att den försvinner snabbt även fast det blir massa plask och skit! Skriver mer senare.

/Becka



Kommentarer
Postat av: hissåkaren<3

HAHAHHAHAHAHA det är bara du som kan göra en sån grej x)

2008-12-06 @ 11:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!