Igår/Idag

Blev inget inlägg igår eftersom jag inte satt något vid datorn alls faktiskt, bara när jag pluggade.
Igår var jag iallafall först i stallet där jag & sara hade det roligt i hagen! Haha! Alltid vi <3 Red där och lite sånt, han var lite lugnare idag men fortfarande lite galen sådär. Efter stallet åkte jag hem och pluggade.. Suck! Det var väl i stortsätt min dag igår..

Idag var det skola först, var där i 9,5 timmar!! Galet. Var där kvart över åtta på morgonen och åkte hem kvart i sex ungefär! Det var bara jag & amanda kvar och städarna. Alla lärare hade åkt hem och allt också, hehe. Men fick iallafall klart mitt arbete :) Skönt. Mysdag i skolan, fick kladdkaka på morgonen så det fick bli min frukost återigen haha. Tessan som bjöd oss på sina egna kladdkakor eftersom vi hade varit där i lördags och varit så duktiga :) Smarrigt! Efter skolan, vid sex då, åkte jag och mamma ut till TunaPark för att kolla nyårsklänning till mig men den jag ville ha fanns inte kvar :( så blir att leta vidare! Man får skynda sig, allt tar slut direkt nu. Annars har jag inte gjort så mycket idag, sitter här och dricker min kaffelatte som jag gjort iordning själv :) Först fixar man iordning kaffe sen vispar man upp mjölk så det blir skum sen häller man i det. Super Smarrigt! Man kan variera kaffemängden för vad man känner själv. Snart kommer pappa också :) Nu ska jag fixa lite inför imorgon med ridkläderna och allt. Skriver mer senare kanske.

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!