Helvetes regn!

Svar till Julia: Haha, jadu.. Jag läser ett antal bloggar iallafall :) Fast det är ungefär ca 8st som är flitiga på att skriva alla dessa inlägg. :)


Igår klippte jag mig, får se om det kommer någon bild på det sen. Saknar mitt långa gamla hår :( rip mitt hår <3 Men behövdes verkligen, var hur slitet som helst! Höll ju på att tappa det också så det var nog i rätt tid jag klippte mig. Annars gjorde jag inte mycket alls igår, var bara hemma. Karolina kunde inte fotografera igår heller så.. Var ju självklart Prison Break på kvällen! Mucho bra!

Idag har jag varit i Västerås, regnet hela dagen!!! Jag var mest ute idag också så mitt hår var äkta korkskruvar när jag slutade.. Suck! Mätte även hela stallet & gården *stolt* Vi har det i projektet för att få in matten så ska vi rita en skalenlig ritning över vårat APU-stall. Kommer nog bli rätt så lätt. På tåget hem hade jag & alexandra hur roligt som helst, vi satt och grät på tåget pga allt skratt!!! Haha <3 Tack för en underbar dag :) Här hemma har jag inte gjort så mycket, ska strax hoppa in i duschen och sen kolla på Andra Avenyn för att därefter se på Desperate Housewives :) Sovmorgon imorgon och sen får vi se om jag åker till Aida eller om jag ska iväg någon annanstans. Får se vad som sker som sagt! Blir även att se på Julkalendern i skolan, dagens avsnitt och imorgondagens avsnitt. Haha, underbart <3 Nu ska Becka in i duschen, skriver kanske senare!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!