Helgen

Inte skrivit på ett tag nu igen. Har inte setat vid datorn eller haft tid.

Fredag: Skolan först, har jag redan skrivit om. Hade ridning på kvällen, red Regent och hade hoppning. Gick bra :) Efter stallet åkte jag snabbt hem, duschade och fixade mig innan Amanda hämtade mig och vi åkte ut till Erik och var där med Gustav, Erik, Sven, Hampus och sen jag & Amanda såklart. Var mycket trevligt där ute och ni är jättehärliga att umgås med :) me likes! Träffade Eve senare och följde med henne till St. Sundby. Sov över där :) Haha, när vi satt på bussen påväg ut till St.Sundby stannade bussen helt plötsligt och chauffören sa att det var rökpaus? haha helt sjukt så vi stod där typ fem minuter och väntade. Knasigt det där! Somnade väl runt halv fyra iallafall.

Lördag: Lucia & Alice fyller år + har namnsdag, Grattis till henne! Vaknade upp vid halv elva och skulle ta bussen in till stan 12,10. Vi åt frukost och lite sånt :) När vi var påväg till bussen upptäcker jag att jag inte har något busskort så jag har alltså tappat bort det.. Så om ni hittar ett busskort säg gärna till! Amanda klev också på bussen och hon hade en hel väska full med kläder eftersom vi skulle iväg till Sara och filma till våran nyhetssändning. Mina peruker var även hos Sara. Vi behövde ballonger till väderprognosen så vi skulle promenera iväg till konsum tänkte vi och då fick vi sjukaste ideén. Alla hade varsin peruk och sen världens fulaste kläder!! HAHA! Folk glodde som fan. Man fick sig ett gott skratt iallafall, ni är så sjukt underbara! <3<3 Älskar er! Vi spelade även in till våran sändning och jag lovar er, det kommer vara den bästa ever! Har nog inte skrattat såhär mycket på hur länge som helst. Bilder och lite sånt kommer!! Skriver inte om vad vi gjorde till nyheterna, skriver det när allt är klart istället så ingen tar något utav det. Hehe.

Nu ikväll har jag varit med Jen och Martin. Vi var hemma hos han i hans källare och hade det lite mys. Kollade på Arn 2, riktigt bra faktiskt! Ska strax lägga mig, är trött som bara den. Imorgon blir det stallet sen får vi se. Nej, ska göra lite annat nu. Skriver antagligen imorgon!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!