Helgen

Sitter här hemma hos Karolina. Sovit över här inatt. Igår gick vi på stan först, köpte lite kläder till nyår så nu är det bara skorna som fattas.. Måste gå och kolla imorgon! Köpte även en julklapp till mor min. Vi åkte hem hit vid sex och kollade på Dansbandskampen, Scotts vann inte och jag fattar det inte!!! Fast det var fusk och allt eftersom man bara hade 40sekunder att rösta på dem. Men men.. Inget som går att ändra på! Efter dansbandskampen kollade vi på Twilight, ruskigt bra!!! Har bestämt mig för att se den minst tre gånger i veckan :) Haha! Snygg är ju han också, rawr. Rekommenderas verkligen, böckerna dessutom!!! Gick lite för fort fram i filmen skulle jag tycka men grymt bra var den iallafall. Sen började vi kolla på Lars And The Realgirl, med Ryan Gossling, riktigt bra film det också! Det var väl i stortsätt min dag igår..

Nu sitter jag här och väntar på att bli hämtad för att åka ut till Aida. Lyssnar på Run med Snow Patrol. Älskar låten verkligen <3 Finns även med Leona Lewis. Lägger ut låten i slutet på det här inlägget tänkte jag. Nej, nu blir jag nog hämtad snart så ska avsluta här.

/Becka.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!