God Jul!

God Jul på er alla!!

Kom till Öland strax efter halv elva igår. Åkte hemifrån halv två för att ta tåget till Stockholm 14.05, var framme 15.10. Gick till bussen och satt där i 40 minuter ungefär innan jag gick på bussen. Det var nästan fullt på bussen men resan gick ändå fort eftersom jag hade musik. Tur det! :) När jag kom fram efter den låååånga resan umgicks jag med folket här innan vi gick och la oss strax efter tolv.

Idag började dagen med julfrukost. Risgrynsgröt, julskinka och julmust. :) Massa smarrigt! Vid tre kommer Farmor & Farfar ut hit tror jag och då ska alla kolla på Kalle Anka, men inte jag inte. Har inte sett det på flera år, fast kanske blir ändring på det idag? Då far min är en riktig "svensson" haha. Det ska vara allt med traditioner! ;) Skriver kanske mer senare.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Jen

god jul älskling, saknar dig redan och alla där nere på öland!

2008-12-24 @ 21:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!