Denna vecka alltså!

Igår var jag i stallet, kom hem vid halv tio och då duschade jag snabbt innan jag la mig därför det inte blev något kvällsinlägg. Kollade på gg innan jag la mig också, helt underbart bra! Älska <3

Sitter i skolan nu, är fredag och egentligen ska jag vara ute på St. Ekeby. Jag, Eve (smurfen), J.A och Emelie satt på bussen som vanligt ut till Kvicksund vid klockan sju. Den var försenad tio minuter och vi ska byta buss ute i Kvicksund sen. Tydligen visste inte chauffören vart han skulle så alla barn började skrika att han hade kört fel så han åkte över kvicksundsbron och vände där, han fastnade tillochmed i snön! När han vände såg vi våran buss åka förbi.. Så vi missade den! Chauffören åkte ner till skolan dit alla skulle och vi åkte med in till stan igen för det gick inga andra bussar så om vi hade gått av hade vi blivit kvar där ute hela dagen. Vi promenerade till skolan och nu sitter vi här, vi fyra, och jobbar. Lyssnar på musik och har det lite mys sådär :) Smurfen & Jag <3<3<3

Ikväll är det ridning och sen ska jag nog träffa Amanda och vi ska ut till Erik tror jag..? Har inte hört något från henne idag, måste höra av mig till henne sen. Nu ska jag plugga vidare!

/Becka





Kommentarer
Postat av: Smurfen

HAHAH! vilken fredag morgon xD myys på die schule iaf ;D puss

2008-12-12 @ 10:01:58
Postat av: amanda

min mobil funkar inte för min laddare har gått sönder. Men jag ska ner på stan efter skolan och köpa en ny :)

2008-12-12 @ 11:57:05
URL: http://amandaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!